In Secretele camerei de dormit, imparatul Hounag-ti discuta cu Sou-Nu: Imparatul Huang-Ti: ³As vrea sa stiu acum care este avantajul de a realizera uniunea sexuala fara ejaculez deloc. ³Daca un barbat este capabil sa faca dragoste o data fara sa-si piarda samanta, el isi va fortifica mintea si corpul in mod considerabil.Daca o va face de trei ori, toate bolile ii vor fi vindecate. Daca o face de patru ori, el va beneficia de pacea profunda a sufletului. De cinci ori daca o face, inima si circulatia sangelui vor fi mult ameliorate. De sase ori daca o face, va capata o mare putere a mintii. De sapte ori de o va face, fesele si coapsele vor castiga in forta. De opt ori - fata si corpul ii vor deveni stralucitoare, magnetice si pline de farmec.´ (din cartea Tao si arta de a iubi´).
Iar din Cartea barbatului´: Putem face o cercetare sumara asupra acestui subiect amintind in primul rand de Theophrastus Bombastus, Paracelsus, faimosul medic, fizician si alchimist al secolului al XVI- lea. Credibilitatea lui ca medic este incontestabila; cu mai bine de 400 de ani in urma el descoperea tratamentul sifilisului. El a ajuns la aceleasi concluzii ca si maestrii orientali taoisti in privinta a ceea ce se poate denumi alchimia sexuala, o operatie magica de transformare a energiei sexuale, care respecta legile divine.Paracelsus a cunoscut energia focului seminal la fel de firesc cum o persoana obisnuita experimenteaza arderea mainii cand atinge din greseala un cuptor incins. In ceea ce priveste elementele constitutive ale substantei vitale, el scria: ³Toate organele fiintei umane si toata activitatea si functionalitatea lor contribuie in mod egal la formarea fluidelor sexuale. Putem spune ca samanta este esenta corpului uman, continand toate organele intr-o forma ideala´. Aceasta caracterizare este uimitor de asemanatoare cu descrierea maestrilor Tao a esentei sexuale ³ching chi´. Controlul energiilor sexuale presupune insa si echilibrul energiilor subtile ale fiecarui organ ca parte a unui singur tot. Paracelsus facea distinctia intre fluidul spermatic si ³aura seminalis´, care este energia sa aurica. In zilele noastre, oamenii de stiinta numesc aura, campul energetic biofizic care se afla in imediata vecinatate si impregneaza corpul fizic. Paracelsus sustinea ca energia vitala poate rezulta din fluidul sexual fizic. ³Aceasta poate avea loc atat printr-un proces specific de combustie interna, cat si datorita unei forte interioare, care apare in timpul amplificarii virilitatii in barbat datorita jocului si a trairilor amoroase determinate de unirea cu energia specifica feminina.Acest proces poate fi asemanat cu aprinderea unui vreasc in momentul in care asupra lui sunt concentrate razele soarelui´. Intr-un limbaj mai accesibil se poate spune astfel: contactul cu o femeie atragatoare poate stimula producerea unei extraordinar de mari energii, daca nu se pierde controlul asupra potentialului sexual. Alchimistii taoisti practicau, cu mii de ani inainte de Paracelsus, metode ezoterice care le permiteau retinerea acestei energii pentru transformarea ei in forme superioare, rafinate de energie datatoare de armonie si fericire. Vom gasi aceleasi principii si la cea mai inalta autoritate britanica in domeniul practicii tantrice indiene: Sir John Woodruff. In lucrarea sa de referinta: ³The Serpent Power´, Sir John nota, pentru cei ce erau apti sa inteleaga: ³forta celui de jos (a centrului sexual), daca este condusa spre inaltimi, determina o crestere calitativa extraordinara la nivel mental si spiritual´. In acelasi timp facea urmatoarele precizari: ³mintea, respiratia si functiile sexuale sunt intercorelate si cea mai inalta realizare pentru un yoghin este procesul de elevare a fiintei cu ajutorul energiei sexuale.´
O mare autoritate spirituala a acestui secol in ceea ce priveste descifrarea modului de stimulare si de transformare a energiei sexuale a fost marele initiat rus Gurdjieff. In viziunea acestuia, exista fiinte care stiu ca: ³prin partea cea mai subtila din sperma este posibila deschiderea fiintei umane spre cunoasterea de sine´El adauga ca: `aceasta depasire a limitelor de cunoastere obisnuita are un caracter transcendent prin prisma renuntarii la pierderea substantei care este creata in trupul barbatului si care in mod obisnuit este denumita sperma´. Gurdjieff mentiona ca aceasta perfectionare nu poate fi angrenata numai prin simpla dorinta de retinere a samantei, ci este nevoie de o tehnica speciala care sa urce aceasta energie de la nivelul la care ea ar putea sa mai fie pierduta, pana la nivelul cel mai inalt, unde nimic nu mai poate fi decat transcendenta, luciditate, cunoastere pura catre Divin. Aceste puncte de vedere coincid de asemenea cu invataturile lui Paracelsus si ale maestrilor initiati din Orient.
Fara nici o exceptie, autoritatile in stiintele oculte sunt de acord ca aceasta substanta seminala nu trebuie sa fie risipita, ci transformata in forme superioare de energie pentru a atinge o inalta desavarsire spirituala. Renumitul magician Keneth Grant scria: ³Conform invataturilor tantrice functia samantei este intretinerea corpului energetic (corpul astral). Fluidul astral acumulat in testicule este ofranda catre infometatul sarpe divin (Kundalini), care-l transforma intr-o ploaie de lumina spre implinirea sufletului´. (Kundalini este denumirea data, in Orient, energiei fundamentale a vietii Ea este reprezentata simbolic sub forma unui sarpe incolacit de trei ori si jumatate, a carui gigantica forta latenta dormiteaza la baza coloanei vertebrale a fiecarei fiinte umane.Trezirea si ascensionarea acestei energii face posibila manifestarea unor puteri mentale si spirituale deosebite, precum si a unor capacitati paranormale.) Toti marii maestrii sunt de acord cu necesitatea transmutarii si sublimarii fluidului seminal printr-un proces de alchimie, proces inlesnit de energia Kundalini. Primul pas pe calea eliberarii acestei uriase potentialitati este conservarea energiei sexuale in timpul actului amoros. Maestrul spiritual american Da Free John subliniaza in acelasi mod necesitatea conservarii energiei seminale: ³Trebuie sa gasim o cale care sa imbine bucuria jocului erotic in care viata sa nu fie pierduta prin descarcare. Vom descoperi astfel fericirea si libertatea iubirii in viata noastra de zi cu zi´. Prin `pierderea vietii´ Da Free John se refera la ejaculare. In viziunea sa, evolutia umana poate fi realizata cu usurinta printr-o mai buna utilizare a energiei sexuale in scopul descoperirii adevaratei iubiri, renuntand in mod definitiv la ejaculare. El subliniaza importanta iubirii ca factor determinant al transmutarii spontane a semintei (spermei) in vederea obtinerii celor mai inalte trairi spirituale. Astfel, punctul lui de vedere coincide cu cel al alchimistilor, yoghinilor, magicienilor si misticilor. O perspectiva inedita asupra modului de abordare a vitalitatii continuta de samanta ne este oferita de eminentul kabalist si poet, Carlos Suares. Traditia ezoterica isi are originea in vechiul Egipt.
Carlos Suares subliniaza identitatea dorintei retinerii samantei cu cea a gasirii Adevarului. ³...Barbatul, in´ concordanta cu natura sa interioara, trebuie sa lupte cu miscarea centrifuga sexuala si sa o invinga pentru a nu fi absorbit de starile abisale necontrolabile feminine. In loc de a fi depasita de stari, mintea sa vegheaza´. In acest mod Carlos Suares face aluzie la rolul negativ jucat de acele femei care in mod inconstient doresc ejacularea barbatului.Ele profita foarte putin de pe urma vlaguirii barbatului, intrucat in cele mai mult cazuri nu au indemanarea, data de antrenamentele yoghine, pentru a absorbi samanta si a o transforma in energie. Ele nu pot reprezenta, pentru barbatul care in mod constant le daruie samanta, decat poarta infernului, fiind nesemnificativa incercarea ei de a compensa pierderea vietii cu energia sa intima.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu