duminică, 1 martie 2015

AFIRMAŢII














Renunţ la legămintele cu care am venit – legământul celibatului, legământul de a rămâne singur, legământul de a fi şaman sau vraci – cel de la periferia comunităţii,neînţeles şi temut. Nu vreau să mai fiu toate acestea. Vreau să am abundenţă în viaţa mea. Vreau să am tot ce îmi trebuie. Vreau ca iubirea lui Dumnezeu să-mi fie o companie constantă. Nu vreau să mă mai îngrijorez. Eu renunţ la legămintele făcute în vieţile anterioare, aici şi acum.Spirite iubit! Trăiesc în anii ce vor salva Pământul şi sunt aici pentru a aduce schimbarea pe planetă. Renunţ la toate jurămintele care ar sta în calea acestei schimbări,pentru că ele aparţin unei alte conştiinţe şi unei alte energii. În locul lor, îmi reînnoiesc jurămintele cu aceeaşi energie akashă ce le-a primit iniţial. Toate vieţile trăite de mine mă susţin. Şi ca o coloană de energie pe care o cobor în propria mea istorie, preiau acum controlul asupra lor. Voi avea nevoie de sprijinul tuturor conştiinţelor acestor multe suflete care am fost, din vremea când am venit pentru prima oară pe planetă. Împreună vom crea o lumină albă, aşa cum planeta n-a mai văzut vreodată. Lumina nenumăraţilor “eu”,focalizată prin actualul “eu”. Pentru asta am venit de data aceasta şi pentru asta am existat de-a lungul timpurilor - pentru a fi aici acum.
Prin decret Divin, în numele Prezenţei Divine, prin legea graţiei, a iubirii, a iertării, a karmei şi a divinităţii, Eu rup acum şi dizolv toate jurămintele, contractele pe care le-am făcut, eventual, de-a lungul timpului, spaţiului şi în toate dimensiunile, care au putut să îmi închidă orizontul, mintea, inima şi sufletul de la experimente noi şi care au putut să îmi transmită cinism, lipsă de credinţă, înţelegere greşită sau negativitate legată de noi căi de existenţă, de schimbare, de transformare şi despre Puterea şi Prezenţa Spiritului şi a Iubirii din interiorul tuturor fiinţelor. Arhanghelul Mihail Prin decret Divin, în numele Prezenţei Divine, prin legea graţiei, a iubirii, a iertării, a karmei şi a divinităţii, Eu rup acum şi dizolv, toate jurămintele, contractele pe care leam făcut, de-a lungul timpului, spaţiului şi în toate dimensiunile şi care au putut duce la negarea Prezenţei Divine şi a Încrederii mele în tot ce este fiinţa mea, în prosperitate şi în puterea infinită a iubirii şi luminii, ce există în fiinţa mea. Arhanghelul Mihail

şi îndepărtată de la mine la modul impersonal, fără ură, sau iubire.Returnez toate discordanţele sursei lor de emanaţie, decretând că nu li se va mai permite vreodată să prindă rădăcini în mine. Cer acum să fiu plasat în cadrul unei triple capsule de lumină albă universală de protecţie şi pentru această binecuvântare aduc mulţumiri. Amin. Îţi mulţumesc Doamne şi aşa este.Îmi recunosc divinitatea. Îmi accept dreptul divin din naştere ca şi cocreator cu Dumnezeul nostru Mamă/Tată şi cu Supremul Creator pentru a asista în manifestarea Raiului pe pământ. Accept sabia Arhanghelului Mihail ca pe un simbol al valorii şi demnităţii mele. Promit să folosesc energiile Primei Raze a Puterii, Voinţei şi Autorităţii cu iubire şi compasiune pentru binele cel mai înalt al întregii creaţii. Flacără Sacră din Inima lui Dumnezeu, arzi prin şi împrejurul fiecărui electron de energie cosmică pe care l-am eliberat vreodată sau pe care l-am manifestat şi care nu reprezintă perfecţiunea.

În numele prezenţei EU SUNT a fiinţei mele, în numele lui Dumnezeu, invoc acum în câmpul aurei mele acţiunea Flăcării Violete de transmutare, de compasiune şi de iertare,pentru curăţarea şi purificarea fiecărui gând şi sentiment din plexul meu solar şi din toate chakrele mele. Cer acţiunea Flăcării Violete de a inunda fiecare celulă, atom şi electron a celor 4 corpuri ale mele în acest moment şi în fiecare zi a vieţii mele, 24 de ore din zi, 7 zile din săptămână, pentru vindecarea tuturor distorsiunilor din câmpurile mele energetice provenite din neînţelegerile trecute şi prezente. Cer energiilor flăcării violete să înceapă să vindece toate distorsiunile din corpul meu fizic, emoţional şi mental. Cu deosebită recunoştinţă, cer acum acţiunea Flăcării Violete să se manifeste în câmpurile mele energetice în deplină forţă şi putere. Şi aşa să fie. Adama










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Crearea siluetei ideale prin tehnica de influentare a subconstientului

Tratamentul obezitatii depinde de o apreciere       corecta a faptului ca aceasta este o problema de nutritie si cauza ei este un aport ex...