miercuri, 11 martie 2015

Auto-inducerea transei-schimbarea unui obicei


Există multe modalități de a suspenda pe partea analitică a creierului pentru a produce o stare modificata de constiinta. "Spălarea  creierului",de fapt in asta consta, apare o suprasarcină de cuvinte sau argumente sau cereri pentru o concentrație - epuizand astfel partea analitică a creierului. Privarea de alimente sau de somn sau stimuli senzoriali poate suspenda creierul analitic. Pista de alergare, marș, dans, înot, ritm, narcotice, cadență, muzică, cântând, lumini intermitente și tonul monoton al vocii unui hipnotizator poate schimba conștiința ta creandu-ti o stare de transă. Liderii, politicieni, predicatori, vânzătorilor care vand usor, artiștii și profesorii duri,iti inchid capacitatea evaluarii tale,ori prin afisarea unei puternice autoritati,ori printr-o stare de raport ,si de incredere cand il poti simti ca vorbindu-ti de la egal la egal.In ambele cazuri te poti gasi intr-o stare de transa ,cand devii deosbit de cooperant pe aproape orice palier. Acest exercițiu ar trebui să fie făcut cu un partener pentru a te ghida la început, dar mai târziu se poate realiza pe cont propriu. Aseaza-te intr-o poziție confortabilă și relaxați-vă toți mușchii corpului de la picioare la cap. Respira ritmic și profund în timpul acestui proces.


  

Cu ochii închiși și usor ridicati în sus, imaginați-vă că aveți in fata d-vs o tabla gigantica. Acum, vizualiza-ti scris numele tău pe tablă scris cu o bucată de cretă. Apoi scrie cuvântul "transa" sub ea. Acum, din nou scrie numele tău și cuvântul "transa" sub ea.Continuați sa faceti acest lucru in mod repetat până când veți începe să  simțiți ca și cum va veti adanci in transa. Acum, scrie în interior numele tău din nou, dar de data aceasta scrie cuvântul "profund" sub el. Scrie-ti numele și cuvântul "profund" din nou in mod repetat de cateva ori.. Pentru persoanele cu o minte vizuala, acest proces scris intern este un mod excelent de a crea o transă de auto-inducere in adancime. Când simțiți că ati ajuns la un nivel profund,asteptati cateva momente pentru a experimenta o pace fara limite,si o odihna placuta.  Acum, ia creta si scrie cateva afirmatii pozitive pe tabla ta mentală pentru a crea o schimbare dorită în fiinta ta.De exemplu,''Trupul arata tot mai bine de la zi la zi,din punct de vedere fizic si mental,ma simt tot mai bine fara tigari'' ,''Trupul este mult mai sanatos ca non-fumator'',''Ma eliberez de la zi la zi,de obiceiul de a fuma''.Imaginati-va cum deveniti mai puternic si mai sanatos,si cum adoptati cu usurinta acesta noua aptitudine,aceea de a fi non-fumator'',daca asta ar fi unul dintre scopuri.Imaginati-va cum este acum mult mai bine ca nefumator.Vizualizati-va cum erati intr-o situatie anterioara ca fumator,tinand tigara in mana,si cat de bine va simtiti acum,in planul sanatatii si vitalitatii.Cu practica, procesul de vizulizare poate dura cel mult 2 minute.O mare parte a greutatii de a renunta la fumat provine si din faptul,ca s-a sadit convingerea in mass media,ca e greu sa te lasi de fumat.Poti practica acest exercitiu pentru a aduce orice modificare necesara in viata ta.Cand doresti sa iesi din transa ,pur si simplu sugereaza-ti ca iesi cu numaratorea de 1la 5,si cu fiecare numar te vei apropia de starea de veghe obisnuita,iar la numarul 5,vei fin plina forma,perfect sanatos,odihnit cu bucurie si dragoste de viata.Si incepi sa numeri.1,2.3,dupa care spui din nou ca la nr-ul 5,vei fi in plina forma perfect sanatos,odihnit cu bucurie si dragoste de viata.Acum zici,4.5.Deschid ochii,sunt perfect sanatos,bucuros,si cu dragoste de viata.

vezi si;Microhidrina,cel mai puternic antioxidant.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu