luni, 2 martie 2015

Convingerile limitative in atragerea fluxului de bani


Convingerile tale sunt cele care iti pot creea realitatea.Cand crezi ca ceva este posibil,convingerile sunt cele care va vor sprijini in crearea realitatii.Dar ai grija ce fel de convingeri ai ,fiindca ele te pot sprijini in viata sau te pot limita.Nici nu stii de cate ori vorbesc prin vocea ta, parintii,profesori,educatori,politicieni,doctori,adeseori avand ei insisi convingeri limitative.Deci ideea este ca tu sa faci in asa fel incat convingerile tale sa nu te saboteze.Avem insa o veste buna,exista tehnici simple care pot elibera convingerile limitative din subconstient.Aceste tehnici  chiar sa elibereze clustere de convingeri atunci cand tehnicile sunt facute temeinic,si de aici implicit rezultand un mai mare potential al d-voastra.

Cand convingerile pot sa-ti stea in cale ?

Cand vine vorba de bani,convingerile tale sunt un factor important pentru succesul tau finaciar.Noi avem avem adeseori convingeri limitative fata de bani,si acestea sunt adanc incrustrate in subconstientul nostru.Ele sunt determinate de un program de restrictii pe care ni l-am consolidat de-a lungul vietii,CUM AR FI;''E prea frumos ca sa mi se intample mie'', ''unii chiar zic''tu mai crezi in Mos Craciun ?'' si cred ca stiti ca se refera la aceste limitari,si de asemenea cred ca fiecare dintre d-voastra stie o gramada de astfel de convingeri limitatoare.Ele va impiedica sa va asumati riscuri calculate chiar,si in felul acesta nici macar nu va dati posbilitatea de a fi pregatiti pentru a sesiza oportunitatile.Convingerile limitative devin prin urmare profetii de auto-indeplinire,si prin urmare va vor impiedica sa va atingeti obiectivele,si chiar noi culmi..Deci,pentru a atinge succesul financiar ,va trebui sa iti convingi subconstientul tau,ca aceste obiective sunt realizabile.

Cum poți recunoaște care sunt convingerile tale limitative?

Limitarea convingerile limitative convingeri  sunt atât de naturale, atât de mult fac parte din noi, că ele sunt adesea dificil de identificat. O modalitate buna de a le recunoască este de a vă testa imaginea dumneavoastră pentru  ceea ce vrei. De exemplu, vedeți-vă într-o situație în care venitul dumneavoastră este de ordinul milioanelor de dolari,  vizualiza-va noul stil de viață și toate modificările care vin cu ea. Va  simtiti foarte confortabil? Dacă există ceva care te face sa nu te simti bine, exploreaza-l. Există, probabil, o credință limitativa în scenariul tau. Un alt mod de a descoperi convingerile limitative este de a asculta,atunci cand iti vorbesti singur. Va puteti surprinde spunand "Eu nu sunt bun la asta", sau "Nu sunt norocos". ''Cred ca nu imi permite karma''Acestea sunt convingerile tale limitative. Dacă doriti să atrageti bani, va trebui sa dati drumul vechilor credinte limitative,pentru altele noi care vin in sprijinul materializari dorintelor d-voastra.




Schimbarea convingerilor d-voastra

Există mai multe tehnici care vă pot ajuta să provocati și sa eliberați credințele limitative. Unele dintre aceste tehnici sunt folosite de milioane de oameni pentru atragerea de bani și obținerea succesului. Programare Neuro-Lingvistica, tehnici emoționale libertate (EFT) și Tap temporala sunt doar câteva dintre ele.

Atingerea temporala este o tehnică veche care a fost redescoperita recent. Își are originea în China, unde a fost folosita in principal pentru controlul durerii. Astăzi, atingerea temporala sau bataia temporala  a devenit un instrument de rupere a vechile obiceiuri și  stabilirea a altora noi. Aceasta poate fi de asemenea utilizata pentru a elibera convingerile limitatoare și să le înlocuiti cu altele noi dezirabile. Tehnica presupune atingerea cu vârful degetelor în jurul urechilor, în timp ce repetati o declarație specifică. Bataia temporala este considerata a produce un efect calmant asupra sistemului nervos, care permite creierului sa devina mai receptiv la noile credințe și afirmații. Acesta este un mod simplu dar puternic pentru a schimba multe obiceiuri sau credințe.
Pentru manifestarea efectelor atingerii temporale asteptati timp de treizeci de minute,dupa care puteti relua procedura cu aceeasi afirmatie.Facand procedura de mai multe ori pe zi,puteti inocula o noua deprindere,un nou comportament sau o noua convingere.Se poate bate de 7 ori pe zi pentru o eficienta sporita.E bine sa scrieti afirmatia d-voastra,pentru afi siguri ca ati schimbat sau ati facut o mica modificare fara sa va dati seama.Cu toate acestea daca simtiti ca nu vi se potriveste,schimbati-o cu o noua versiune.

O data ce declaratia d-voastra a devenit o parte din viata d-voastra,o puteti inlocui cu alta noua.Fiti atenti la ce se intampla in minte in timp ce spuneti afirmatiile.De exemplu,daca declarati,''Merit prosperitate si abundenta in viata mea'' si va auziti spunand,da,da s-o crezi tu,''Nu esti suficient de pregatit pentru a fi bogat'',aceasta declaratie nu se potriveste,nu suna adevarat.De aceea e mai bine sa reformulati spunand,''Acum am abilitatea de a recunoaste si de a profita de oportunitatile care imi creeaza prosperitate''.Daca declarati''Banii curg usor in viata mea''si te auzi spunand :''Parintii mei au trait de la un salariu la altul si asa voi fi si eu'',atunci incercati ceva de genul,''Eu atrag mai multa abundenta in viata mea,pentru ca imi doresc acest lucru''.''Fi creativ cu afirmatiile tale;si gaseste-le pe cele care rezoneaza cu tine si in care simti ca crezi cu adevarat.

Nu am Timp Pentru A Crește Fluxul De Bani În Viața mea?

Contrafirmatia ar putea fi formulata in felul acesta "eu fac mereu tot ce este necesar pentru a stabili un flux pozitiv de bani in viata mea", "Universul mă sprijină mereu," sau "Tot ceea ce fac este de un real succes." CINEVA A GASIT DE CUVIINTA IN A EXPRIMA SI MAI FRUMOS SPUNAND ''veniturile mele cresc,fie ca joc sau ca dorm'''si in felul acesta si-a gasit un loc de munca foarte avantajos.Altcineva a spus;''Eu ajut o multime de oameni si fac gramezi de bani'' Posibilitatea de a-ti construi afirmatiile este mare si diversificata.Bataia temporala a ajutat o gramada de oameni sa-si construiasc mai multa incredere in sine,sa-si schimbe obiceiuri,sau sa-si inoculeze un comportament constructiv.Aceasta poate fi folosita in aproape orice domeniu al vietii tale personale,incepand cu planul mental,emotional,fizic,spiritual,la locul de munca,pentru uz casnic si social.Oamenii l-au folosit si pentru a pierde in greutate,pentru a-si imbunatatii performanta la locul de munca.

Cum să utilizați Atingerea temporala  pentru a elibera credințele limitative


Important: Această metodă este o tehnică  energetica care ar putea ajuta să va reprogrameze mintea . Trebuie să îti asumi întreaga responsabilitate pentru propria bunăstare, dacă alegeți să urmati această metodă. Modul in care o veti utiliza poate implica mici variatiuni.
Cupa vârful degetelor și atingeți ușor dvs. în jurul urechii. Urmați puncte din față spre spate. Puteți apăsa pentru cât mai multe afirmatii diferite, după cum doriți. Afirmații dvs. pot referi la orice doriți să schimbați în viața ta.

1. Începeți prin identificarea convingerea de blocare pe care doriți să schimbați. (De exemplu, "Eu nu sunt norocos.")

2. Creați o afirmație cu noua credința pe care doriți să o adoptati în schimb. (De exemplu, "Sunt foarte norocos.")

3. Apăsați de trei ori de-a lungul punctele din jurul urechii stângi, folosind o declarație negativă, cum ar fi:
Eu nu mai cred că (credință blocarea) _________. De exemplu: eu nu mai cred că "eu nu sunt norocos".

urechea stângă

4. Apăsați de trei ori de-a lungul punctele din jurul urechii drepte, folosind o declarație pozitivă
Eu aleg să cred că _________ (noua credință). De exemplu: eu aleg să cred că "eu sunt foarte norocos".

urechea dreapta


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Crearea siluetei ideale prin tehnica de influentare a subconstientului

Tratamentul obezitatii depinde de o apreciere       corecta a faptului ca aceasta este o problema de nutritie si cauza ei este un aport ex...